Intelligente Prozessautomatisierung

Tungsten TotalAgility

Low-Code-Softwareplattform für die intelligente Automatisierung und Verwaltung von Geschäftsprozessen von Anfang bis Ende.
Hilf mir dabei

Obecné postupy

Zaměřte se na zákazníky

  • Proč volají?
  • Jaký je jejich tón?
  • Sentiment (jsou spokojeni, nebo ne)?
  • Jaké produkty zmiňují?
  • V jaké fázi zákaznické cesty se zákazník nalézá?
  • Jaký je důvod odmítnutí nabídky operátora?
  • Chtějí odejít?

Zaměřte se na operátory

  • Postupují podle call scriptu?
  • Rozumí zákazník tomu, co operátoři říkají?
  • Jaký je důvod odmítnutí nabídky operátora?
  • Pokouší se o cross-sell?
  • Ztrácejí čas?
  • Působí na zákazníky negativně?

Umělá inteligence promění hromadu neuspořádaných textových dat v užitečné informace. Vy jen poskytnete stroji data a on udělá zbytek.

Režim pro Objevování

Nejprve používáme takzvaný režim pro objevování. Necháme stroj objevovat témata v textu. To je užitečné v situacích, kdy se objevují nová témata a vy o nich ještě nevíte. Stroj také najde skryté souvislosti, které jsou pro člověka těžko objevitelné. Váš nový Sherlock Holmes se hlásí do služby!

Režim pro pozorování

V dalším kroku se vám bude hodit takzvaný režim pro pozorování. Stroj pečlivě a přesně sleduje trendy a témata ve vašich datech v průběhu času.

Výsledek

Výsledkem je strukturovaný výstup, přehledná analýza textů, o kterých nyní víte vše. Stroj detekuje témata, klíčová slova, kategorie a sentiment.

A vaši lidé nemusí přečíst jediný text.

Výhody analytiky
pro každé oddělení

Analytika ticketů/e-mailů

děli jste, že v každodenní komunikaci, tj. v e-mailech, chatu, ticketech a komunikaci na helpdesku, se skrývá spousta cenné zpětné vazby od zákazníků?

Pomůžeme vám zjistit, co vám vaši zákazníci říkají.

Objevte cennou zpětnou vazbu na vaše služby a produkty skrytou v každodenní provozní komunikaci

Zajistěte, aby byl tým vašeho kontaktního centra při e-mailové komunikaci efektivní a zdvořilý

Zajistěte, aby váš tým dodržoval pravidla a předpisy
Získejte komplexní pohled na celou komunikaci

Analytika hovorů

Analytika call center je něco dříve nepředstavitelného.

S využitím lidské síly bylo možné v call centru poslechnout v průměru 1 % hovorů. To znamenalo, že nikdo neměl ucelený přehled o tom, co se v jeho call centru děje. Zvolte opačný postup: Zpracujte 100 % hovorů a zjistěte témata, důvody kontaktu, byznysové kategorie, klíčová slova nebo sentiment.

Můžete jít ještě mnohem dál – automat rozpozná zákazníky, kteří chtějí opustit vaši firmu, nebo hovory, kde došlo k chybě.
  • Objevte cennou zpětnou vazbu na vaše služby a produkty skrytou v běžných hovorech
  • Ujistěte se, že je váš tým dostatečně efektivní
  • Zjistěte důvody kontaktu
  • Zjistěte, kde můžete zlepšit své procesy a call scripty
  • Zajistěte, aby váš tým dodržoval pravidla a předpisy

Analytika chatů

Získejte okamžitou analýzu chatových konverzací. Umělá inteligence zjišťuje témata a důvody kontaktu.

Manažeři zákaznických oddělení získají dokonalý přehled o práci agentů na chatu a o vývoji zákaznických požadavků. AI detekuje typy dotazů a stížností včetně jejich intenzity (eskalace).

Zajistěte, aby vaši agenti řešili problémy zákazníků profesionálně a efektivně

Zjistěte, v čem se můžete zlepšit a jak může váš chatbot pracovat lépe

Zkontrolujte, zda vaši agenti dokáží negativní emoce přeměnit na úspěšně vyřešené problémy

Získejte komplexní přehled o celé komunikaci

Ujistěte se, že váš tým dodržuje pravidla a předpisy

Analytika zpětné vazby

Zákazník na prvním místě? Pak jistě máte hromady textových dat se zpětnou vazbou od svých zákazníků.

Ruční zpracování je neudržitelné a nedokonalé.

Umělá inteligence zjistí náladu vašich zákazníků, jejich obavy, stížnosti a doporučení ke zlepšení.
  • Sledujte zpětnou vazbu v čase, tématech, segmentech zákazníků
  • Pochopte, co si zákazníci myslí o vašich produktech a službách
  • Identifikujte promotéry a detraktory. Učte se od promotérů. Konvertujte pasivní a detraktory
  • Zjistěte, co zlepšit

Wir haben Unternehmen geholfen

Dies ist ein Text in einem Div-Block.
... und dutzende andere
Fotografie Radima Kláska, ředitele IT, Meopta
Wir konzentrierten uns auf eine Lösung, die mit unseren Automatisierungsambitionen wachsen konnte — TotalAgility erfüllte diese Anforderung perfekt.
Radim Klásek, IT-Direktor bei Meopta

Starten Sie noch heute mit der Digitalisierung