Analytika ticketů/e-mailů
děli jste, že v každodenní komunikaci, tj. v e-mailech, chatu, ticketech a komunikaci na helpdesku, se skrývá spousta cenné zpětné vazby od zákazníků?
Pomůžeme vám zjistit, co vám vaši zákazníci říkají.
Objevte cennou zpětnou vazbu na vaše služby a produkty skrytou v každodenní provozní komunikaci
Zajistěte, aby byl tým vašeho kontaktního centra při e-mailové komunikaci efektivní a zdvořilý
Zajistěte, aby váš tým dodržoval pravidla a předpisy
Získejte komplexní pohled na celou komunikaci
Analytika hovorů
Analytika call center je něco dříve nepředstavitelného.
S využitím lidské síly bylo možné v call centru poslechnout v průměru 1 % hovorů. To znamenalo, že nikdo neměl ucelený přehled o tom, co se v jeho call centru děje. Zvolte opačný postup: Zpracujte 100 % hovorů a zjistěte témata, důvody kontaktu, byznysové kategorie, klíčová slova nebo sentiment.
Můžete jít ještě mnohem dál – automat rozpozná zákazníky, kteří chtějí opustit vaši firmu, nebo hovory, kde došlo k chybě.
- Objevte cennou zpětnou vazbu na vaše služby a produkty skrytou v běžných hovorech
- Ujistěte se, že je váš tým dostatečně efektivní
- Zjistěte důvody kontaktu
- Zjistěte, kde můžete zlepšit své procesy a call scripty
- Zajistěte, aby váš tým dodržoval pravidla a předpisy
Analytika chatů
Získejte okamžitou analýzu chatových konverzací. Umělá inteligence zjišťuje témata a důvody kontaktu.
Manažeři zákaznických oddělení získají dokonalý přehled o práci agentů na chatu a o vývoji zákaznických požadavků. AI detekuje typy dotazů a stížností včetně jejich intenzity (eskalace).
Zajistěte, aby vaši agenti řešili problémy zákazníků profesionálně a efektivně
Zjistěte, v čem se můžete zlepšit a jak může váš chatbot pracovat lépe
Zkontrolujte, zda vaši agenti dokáží negativní emoce přeměnit na úspěšně vyřešené problémy
Získejte komplexní přehled o celé komunikaci
Ujistěte se, že váš tým dodržuje pravidla a předpisy
Analytika zpětné vazby
Zákazník na prvním místě? Pak jistě máte hromady textových dat se zpětnou vazbou od svých zákazníků.
Ruční zpracování je neudržitelné a nedokonalé.
Umělá inteligence zjistí náladu vašich zákazníků, jejich obavy, stížnosti a doporučení ke zlepšení.
- Sledujte zpětnou vazbu v čase, tématech, segmentech zákazníků
- Pochopte, co si zákazníci myslí o vašich produktech a službách
- Identifikujte promotéry a detraktory. Učte se od promotérů. Konvertujte pasivní a detraktory
- Zjistěte, co zlepšit