Inteligentní automatizace procesů

InvoiceAgility

Zjednodušte si život zpracování faktur
s pomocí umělé inteligence
Chci diskutovat možnosti
InvoiceAgility je integrovaná síť pro elektronickou fakturaci a řešení pro zpracování tradičních papír/PDF faktur, které zjednodušuje kompletní zpracování účetních dokladů prostřednictvím automatizace založené na umělé inteligenci. Výsledkem je bezkonkurenční rychlost, přesnost při dodržování předpisů.

Integrace těchto klíčových schopností do jediného řešení pro automatizaci celkového procesu zpracování faktur posiluje účetní týmy v následujících oblastech:

  • Celkové zrychlení zpracování faktur: Přijímejte papírové faktury, PDF nebo e-faktury od jakéhokoli dodavatele odkudkoli, včetně zemí s regulacemi pro e-fakturaci.
  • Přesnost a dodržování předpisů: Ověřujte správnost faktur, daňový soulad a business pravidla finančních procesů, aby faktura mohla rychle a přesně projít celým procesem zpracování závazků.
  • Využitelné AI-analýzy: Analyzujte trendy faktur od dodavatelů a optimalizujte cash flow s pomocí Tungsten Copilot.

Jak to funguje

InvoiceAgility kombinuje globální dosah sítě Tungsten e-Invoice Network s integrovanou technologií Tungsten AP Essentials pro zpracování papírových a PDF faktur. Tato silná kombinace umožňuje účetním týmům zpracovávat digitální nebo papírové faktury od jakéhokoli dodavatele, odkudkoli na světě, včetně zemí s přísnými předpisy pro elektronické faktury. Pokročilé validační nástroje zajišťují přesnost faktur, daňovou shodu a dodržování vnitřních pravidel finančních procesů a urychlující celkový proces zpracování účetních dokladů. Automatizací těchto složitých úkolů umožňuje InvoiceAgility vašemu týmu zpracovávat faktury během minut, nikoli dnů.

InvoiceAgility se integruje do všech předních světových ERP systémů, stejně jako jsme schopni integrovat jakýkoliv váš jiný účetní systém.


Vlastnosti

InvoiceAgility přináší bezkonkurenční kombinaci výkonu a flexibility pro proces zpracování faktur

Příjem a zpracování jakékoli faktury, jakýmkoli způsobem
  • Jedno řešení pro všechny formáty faktur
    Rychle přijímejte fyzické nebo elektronické faktury od prakticky jakéhokoli dodavatele, a odkudkoli
  • Zajištění správnosti faktur
    Automaticky kontroluje přesnost, shodu s předpisy a validuje nastavená pravidla
Optimalizujte vztahy s dodavateli
  • Největší síť dodavatelů elektronických faktur
    Dodavatelé po celém světě odesílají elektronické faktury jednoduše a rychle
  • Transparent prostředí pro dodavatele
    Dodavatelé sledují stav každé faktury a eliminují počet dotazů na účetní oddělení
  • Prémiové zapojení dodavatelů  
    Tungsten zajišťuje a spravuje proces onboardingu dodavatelů do sítě elektronických faktur.
Kombinace technického výkonu a flexibility
  • Finanční analýza řízená umělou inteligencí Analyzujte trendy v dodavatelských fakturách a optimalizujte cash flow pomocí Tungsten Copilot
  • Chytrý Machine Learning  
    Systémy se s každou fakturou zlepšují, takže chyby nebo výjimky stačí opravit jen jednou
  • Konfigurovatelná obchodní pravidla a pracovní postupy Přizpůsobte směrování faktur, schvalovací workflow a zápis do knihy přijatých faktur pro jakýkoli ERP systém
  • Flexibilita propojení  Propojte se s dodavateli prostřednictvím sítě Tungsten, PEPPOL nebo dalších hlavních sítí pro e-invoicing v rámci jednoho řešení


Výhody pro podnikové procesy

Rychlá, přesná a v souladu s předpisy vedená fakturace zvyšuje efektivitu napříč celým podnikem.

Zlepšete bezdotykové zpracování (STP)

Snižte počet lidských zásahů o více než 90 % díky přímému zpracování (STP)

Snižte počet výjimek
k řešení

Nastavte obchodní pravidla které zajistí kvalitu dat a zefektivnění pracovních postupů

Snižte počet dotazů od dodavatelů

Samoobslužné portály znamenají konec hovorů ohledně stavu faktur

Flexibilita vašeho
Cash Flow

Využijte dynamické skonto a finanční možnosti dodavatelského řetězce

Spokojenost dodavatelů

Řízený Onboarding umožňuje dodavatelům a odběratelům těžit z výhod již od počátku

Shoda s předpisy

Automatizované nástroje pro dodržování předpisů plní vládní požadavky na fakturaci a legislativu



Výhody pro tým zpracovávající faktury

InvoiceAgility přináší hodnotu každému, kdo pracuje s fakturami.

Účtárna

  • Zpracovávejte prakticky jakoukoli dodavatelskou fakturu, ať už je papírová nebo elektronická
  • Zpracovávejte faktury během několika minut, čímž snížíte průměrnou dobu splatnosti
  • Automatizace zlepšuje kvalitu, snižuje počet výjimek a urychluje řešení
  • Samoobsluha pro dodavatele prostřednictvím portálů pro elektronické faktury snižuje počet dotazů od dodavatelů
  • Služba Onboardingu dodavatelů pro elektronickou fakturaci, podporované SLA

Finance

  • Vyhněte se poplatkům za pozdní platby
  • Přehled a variabilita Cash flow
  • Automatizace vede ke zlepšení kvality, snížení počtu výjimek a rychlejšímu řešení
  • Samoobsluha pro dodavatele prostřednictvím portálů pro elektronické faktury snižuje počet dotazů od dodavatelů
  • Služba Onboardingu dodavatelů pro elektronickou fakturaci, podporované SLA

Dodavatelé

  • Odeslání faktur preferovanou cestou
  • Snižte průměrnou dobu splatnosti pohledávek
  • Větší přesnost a rychlost
  • Sledujte stav svých faktur v real-time

Centra sdílených služeb

  • Zjednodušte procesy, včetně automatizovaného dodržování předpisů
  • Měřte STP (straight through processing), DPO, a další
  • Bezproblémová integrace s vaším ERP systémem zefektivňuje reportování

Oddělení Nákupu

  • Podporujte transparentnost a posílení obchodních vztahů s dodavateli
  • Zajistěte včasné platby s aktualizacemi stavu v reálném čase pro dodavatele
  • Rychle se přizpůsobte změnám v dodavatelském řetězci pomocí flexibilních systémů



Soulad s e-Invoice fakturací

Soulad s předpisy je nezbytnou součástí fakturace, zejména když se dodavatelské řetězce rozšiřují přes hranice. Více než 100 zemí již zavádí nebo zvažuje požadavky na elektronickou fakturaci. Klikněte na náš bezplatný průvodce po zemích pracující s legislativou pro e-Invoicing a zjistěte nejnovější informace pro vaši zemi.

Rozcestník



Co produkt obsahuje

InvoiceAgility nabízí tři úrovně, které odpovídají vašim potřebám.

Standard
Advanced
Enterprise
Plné zpracování fyzických faktur s možnostmi strukturované elektronické fakturace
Specializovaný program spokojenosti zákazníků
Tungsten e-Invoice Network s archivem a sadou funkce pro lepší spolupráci s dodavateli
Služby pro zpracování nákupních objednávek
Služby pro zpracování pohledávek
Co je v hledáčku firem:
  • Nahradit nákladné a časově náročné manuální procesy účtárny
  • Využít PEPPOL nebo jiných strukturovaných standardů pro elektronickou fakturaci
  • Vlastní elektronická fakturace na regionální i globální úrovni
  • Splnění regulačních požadavků na elektronickou fakturaci
  • Posílení vztahů s vlastním dodavatelským řetězcem
  • Prohlížejte, přijímejte a převádějte nákupní objednávky na elektronické faktury jedním kliknutím.
  • Využijte automatizovanou platformu k doručování elektronických pohledávek jakémukoli odběrateli.

Budeme v tom s vámi

1

Analyzujeme

Skrze úvodní workshopy hledáme a prioritizujeme kritické procesy, jejichž digitalizace a automatizace bude mít největší přínos. Společně vytváříme shodu v týmu i organizaci, co má digitalizace přinést.

Související workshopy:

2

Navrhujeme

Technologické řešení na platformě Tungsten Automaton, které pomůže splnit vaše cíle. Společně obhájíme návratnost investice před vedením. Součástí návrhu je demo nebo pilotní projekt.

3

Implementujeme & zaškolíme

Co nejrychleji spustíme první verzi řešení, které s uživateli přizpůsobujeme. Školení pomáhá sladit týmovou spolupráci a usnadňuje přechod na nové status quo.

4

Podpora & rozvoj

Digitální projekty jsou transformační a nekončí spuštěním — proto vám a vašemu týmu bude k dispozici zákaznická podpora. U větších projektů pomáháme s vytvořením kompetenčního týmu.

Jsme jediný

Tungsten Platinum Partner

pro Českou a Slovenskou republiku

Jedna platforma propojuje týmy, procesy a interní systémy napříč organizací.

  • check-icon
    využívá 25 000+ firem po celém světě
  • check-icon
    transformuje informačně náročné podnikové operace od začátku do konce
  • check-icon
    zefektivňuje procesy, snižuje množství manuální práce a chyb, minimalizuje náklady a podporuje dodržování předpisů
  • check-icon
    umožňuje organizacím zlepšit zapojení zákazníků a využívat nové obchodní příležitosti
  • check-icon
    integrace na ERP, DMS, SharePoint a další
Banner ze žebříčku G2 s nápisem "Top 50 IT Management Products Best Software Awards 2022"

G2 2022 Best Software Award Winner – IT Management Products
Tungsten TotalAgility je jeden z nejlepších produktů z tisíců dalších uchazečů

Bannery ze žebříčku G2 s nápisem "Users love us" a "Leader Winter 2022"

Tungsten Capture zvolen jako lídr produkt v oblasti OCR

Pomohli jsme firmám

This is some text inside of a div block.
... a desítkám dalších →
Fotografie Radima Kláska, ředitele IT, Meopta
Zaměřili jsme se na řešení, které by mohlo růst s našimi automatizačními ambicemi – TotalAgility splnilo dokonale tento požadavek.
Radim Klásek, ředitel IT ve společnosti Meopta

Začněte s digitalizací dnes