Kolik e-mailů, na které nemusíte odpovídat, dostáváte? Více, než si myslíte.Každý nepotřebný e-mail zdržuje vaše operátory od toho, co je skutečně důležité. Nechte umělou inteligenci SentiSquare filtrovat e-maily. Přečte je, porozumí jim a uzavře ty, na které není třeba odpovídat.
Rychlejší komunikace a méně nudné práce pro lidi
Automatická detekce e-mailů, na které není třeba odpovídat (tj. spam, e-maily out of office, e-maily bez důležitých informací atd.)
Filtrování v reálném čase
Operátoři front office tráví méně času rutinní prací a mohou se více věnovat péči o klienty
Odpovídání
Automatické odpovídání na e-maily pomocí šablony - to je úkol přesně pro umělou inteligenci.Objem komunikace se může zvýšit i o desítky procent, ale vy nemusíte zvyšovat kapacitu kontaktního centra.
Detekce požadavků, na které lze odpovědět automaticky
Automatický výběr šablon odpovědí
Automatické odpovídání nebo příprava e-mailů, které má agent potvrdit a odeslat
Rychlejší odpovědi
Přeposílání
Přečtení e-mailu a jeho správné přeposlání kolegovi, který jej vyřeší, je ideální úloha pro umělou inteligenci.Nechte umělou inteligenci SentiSquare číst e-maily nepřetržitě a konzistentně.
Přeposílání e-mailů specializovaným operátorům
Odesílání e-mailů v reálném čase
Rychlejší odezva zákazníkům
Kvalifikace
Klasifikace komunikace
Kdo rád kategorizuje textová data? Myslíme si, že nikdo. Leda snad umělá inteligence SentiSquare, která byla natrénovaná právě k tomu.
Hodí se pro analýzu sentimentu, klasifikaci e-mailů, detekci odchodu zákazníků, klasifikaci témat a naléhavosti, detekci spamu atd.
Ke klasifikaci komunikace není potřeba lidské práce
Vysoce kvalitní klasifikace je nezbytná pro automatizaci a optimalizaci