Zjednodušené třídění a klasifikace dokumentů pomocí umělé inteligence
Mnoho organizací čelí správě velkých objemů nestrukturovaných dat. Potýkají se s problémy neefektivního ručního zpracování dokumentů, což vede k chybám, zpožděním a zvýšeným nákladům.
Řešením je využití strojového učení.
Ve videu Jesper ukazuje třídění sady 124 dokumentů a následné sestavení klasifikačního modelu.
Velmi podobně můžete postupovat i v rámci vašich projektů. Jakmile se naučíte přidávat nové typy dokumentů, značně tím urychlíte digitalizaci vaší organizace.
Quick Capture – snadné zavádění nových dokumentů pro zpracování
Extrakce dat byl donedávna náročný proces, který vyžadoval pokročilé technologie a odborné znalosti. Přitom digitalizovaná data umožňují organizacím dělat informovanější a rychlejší rozhodnutí.
Quick Capture je proto navržen tak, aby umožnil i netechnickým uživatelům (citizen developer) vytvářet vlastní projekty. Po několika školeních pak dokážete:
- přidávat nové typy dokumentů
- definovat nové pracovní postupy (včetně validace)
S budováním kompetencí pomáháme prostřednictví workshopů, na kterých řešíme reálné potřeby daného týmu (podívejte se na průběh).
Digitální podatelna: potenciál pro vaši organizaci je obrovský
Nedaří se vám rychle a efektivně roztřídit došlou poštu do správného oddělení nebo ke správné osobě? Máte obavy o bezpečnost citlivé pošty?
Digitální podatelna je automatizovaný systém, který přijímá a zpracovává fyzické i elektronické dokumenty z různých zdrojů. Jedná se o moderní řešení, které organizacím pomáhá spravovat velké objemy příchozích dat.
Podatelna vám pomůže:
- centralizovat informace, zefektivnit procesy a zlepšit spolupráci, což vede k vyšší míře spokojenosti zákazníků
- ušetřit čas a peníze pomocí automatizaci zpracování dokumentů, minimalizaci chyb a eliminaci procesů založených na papíru (což zvyšuje bezpečnost dat)
- zvýšit návratnost investic tím, že poskytuje přístup v reálném čase ke kritickým informacím, které organizacím umožňují optimalizovat procesy a činit informovaná rozhodnutí (což vede ke zvýšení produktivity, snížení provozních nákladů)
Podívejte se na související reference, kde už podatelnu používají:
- Generaci Česká Pojišťovna: až 85 tis. dokumentů denně, integrace na 3 systémy, propojeno 320 poboček
- Allianz SK: 15 mil. dokumentů za rok, integrace na 2+ interní systémy, 50 propojených poboček
Zhodnoťte současný stav
Začněte tím, že provedete audit interních systémů. Zjistíte jejich silné a slabé stránky a posoudíte (ne)propojenost s ostatními podnikovými nástroji jako je DMS, CRM nebo HR.
Na základě zjištění lépe identifikujete klíčové oblasti pro zlepšení.
Rádi vám s tím pomůžeme.
Autor: Tomáš Dolejš (LinkedIn)